Sunday 17 May 2015

Marathon #4 9to5 Run 090515

Hye & Salam,

Last week aku join marathon 10km 9to5 Run di Putrajaya. Kenapa 9to5? Ada orang kata ia symbolic untuk pekerja2 muda mcm kami ni yang bekerja office hour dari pukul 9 sampai 5 atau yang sewaktu dengannya. Macam aku ni masa flexible sikit, datang lambat balik la lambat, datang awal balik awal. Tapi biasanya datang awal pun balik lambat, haha. 

Datang dengan Zul merangkap jiran depan rumah
So jarak larian yang ada adalah 5km & 10km. Aku join yang 10km. Event ni adalah event ke 2 aku untuk 10km setelah 7@8 tahun. Larian 10km yang pertama adalah masa aku belajar dulu. Ha belanja gamba sikit~gambar memang sikit pun, haha. 

Berjaya habiskan~!


YB KJ
Sempat jugalah tangkap gambar selfie bersama YB Khairy Jamaluddin @YBKJ, walaupun secara curi2 dan laju2 sebab dia on the way nak ke pentas untuk sampaikan hadiah kepada pemenang2. Lepas habis marathon, sorang member ajak pergi wall climbing di Taman Cabaran. Why not kan~haha...kami pun berjumpa kat sana. Panjat dalam 3x je, then kami pun solat & berkemas untuk balik dalam pukul 4 macam tu. 

Sempat Wall Climbing di Taman Cabaran

Ok, sampai sini dulu, byeeee~

2 comments:

Thank you :) Feel free to leave your comment here!

Travel Eropah 2020 #Part2

Salam, Setibanya di Berlin, kami terus menuju ke Citystay Hostel Berlin Mitte, hostel yang lokasinya betul2 sangat hampir dengan Menara T...