Sunday 17 May 2015

Marathon #3: MSMW Twitterthon FunRun 250415

Hye Assalamualaikum & Goodmorning peeps,

Pagi Sabtu yang lepas aku & jiran aku Abe Zul join 1 Marathon bersempena minggu Sosial Media Twitterthon. Jarak nya tak banyak cuma 5km je, tapi event kali ni menarik la jugak sebab sepanjang track larian ada banyak aktiviti2 yang diorang selitkan contohnya seperti gelongsor angin berirama, lompat kijang gaya bebas dan sebagainya.

Excited dah habis lari
Kami berhenti kejab di setiap checkpoint untuk ambik gambar sikit2 sementara nak rest dan minum2. Event kali ni habis awal, lebih kurang pukul 9am lebih. Kitorang merayau2 kejab kat area Putrajaya cari tempat breakfast (lama la jugak follow si Abe Zul ni semata nak carik tempat breakfast) sebelum sampai kat gerai jual nasi lemak & Cendol Bakar kat tepi highway. Bolehlahh. 

Tak guna Twitter tapi join jugak
Aku order nasi lemak biasa. Boleh tahan sedap jugak. Habisla semua lemak2 aku dah bakar tadi topup balik makan nasi lemak ni. Lepas tu, kitorang pun bertolak balik. Tak ada apa yang special sgt, so aku share sikit gambar2 yang kami tangkap masa event tu. Ramai gak awek2, haachooo~!

Running Partner Zul
Ok Later~

No comments:

Post a Comment

Thank you :) Feel free to leave your comment here!

Travel Eropah 2020 #Part2

Salam, Setibanya di Berlin, kami terus menuju ke Citystay Hostel Berlin Mitte, hostel yang lokasinya betul2 sangat hampir dengan Menara T...