Sunday 17 May 2015

Marathon #2: 5k Color Me Run 190415

Hello3,

Kali ni aku join 5k Color Me Run 2015 kat Titiwangsa, jarak dia 5km, dalam 2 round Tasik Titiwangsa tu. Kali ni tak lupa nak set masa kat Handphone, aku habiskan dalam 45 minit lebih kurang. Tapi tak boleh nak kira sangat, contoh mcm orang ramai sangat, di baling dengan serbuk warna sampai masuk mata aku, dan lain2 lah. 

Tapi memang main event dia untuk baling serbuk2 warna tu pada peserta pun. Patutlah color tshirt yang dia bagi pun putih je, hehe. Pasrahhhh~~~Sepatutnya ada sorang lagi member yang join, tapi malangnya dia demam pulak masa tu. So dia rest jelah kat rumah dia. Aku pun tanpa disangka2 terpaksa datang sorang lari marathon. Tapi tak kisah lah, janji kita enjoyyy~

dapat finisher medal color gold macam dpt no.1 pulak

So lepas lari, aku terus Whatsapp member aku Nabilla yang stay kat Sentul, dalam 5minit dari Titiwangsa tu, ajak dia breakfast. Nasib baik dia free, kami pun breakfast la sama2 kat UTC sebelah apartment rumah dia. 

Dalam pukul 11am, aku dah mula mengantuk. Yelah, dahla lari iye2 je macam nak menang nombor 1,  makan pulak roti canai ngan roti telur lepas tu. Layu je mata lepas tu. Terus pecut balik dengan baju kotor kering comot2 color bersepah. Kena rest sebab semalam baru je panjat Bukit Tabur, lotehhhh den. Ok gambar tak banyak tapi boleh lahhh.

Byeeee~~~

No comments:

Post a Comment

Thank you :) Feel free to leave your comment here!

Travel Eropah 2020 #Part2

Salam, Setibanya di Berlin, kami terus menuju ke Citystay Hostel Berlin Mitte, hostel yang lokasinya betul2 sangat hampir dengan Menara T...