Friday 24 January 2020

Tahun Baru 2020 di Stuttgart, Jerman

Assalamualaikum, servus!

Dah lama rasanya tak update. Sekarang dah masuk 2020, dan target aku untuk menghabiskan study master aku sejak 2017 dah pun tercapai, walaupun result pun beshe2 ajee. Sekarang kena pasang target lain pulak. Jadi, di sini ada sedikit gambar dan video untuk kenangan dikongsi bersama semua. Tahun baru 2020 ni sambut di Stuttgart sahaja kerana save budget sikit dan tak ada mood sangat nak travel jauh2. Gambar tak banyak sebab aku banyak fokus amik video je.

Kawan2 classmate nak shisha pulak, aku follow jelah walaupun aku tak hisap shisha sebab aku sinus tak tahan, dan jangan risau, tiada alkohol kat sini, semua minum samada coke, halia atau jus saje


Sambutan tahun ni dia kurangkan pertunjukan bunga api fireworks sebab nak cut cost kot & pencemaran udara. So dia gantikan dengan pertunjukan laser macam kat dalam video kat bawah.
Skip ke minit 4:25 untuk countdown new year, haha. Thanks for watching ye.




Okay tu je, Selamat Tahun Baru 2020! Frohe Neues Jahr 2020! 


No comments:

Post a Comment

Thank you :) Feel free to leave your comment here!

Travel Eropah 2020 #Part2

Salam, Setibanya di Berlin, kami terus menuju ke Citystay Hostel Berlin Mitte, hostel yang lokasinya betul2 sangat hampir dengan Menara T...