Sunday 28 February 2016

#Marathon Run Run Run Till the End of the World!

Hi,

Sudah lama rasanya tak update blog ni. Dengan semua perkara yang berlaku kebelakangan ni, memang tiada masa nak buat macam2 perkara, apa lagi nak update blog. Kat sini aku nak update beberapa event larian yang telah aku sertai sejak last update marathon 9 to 5 beberapa bulan lepas.

#5 Ok, selepas 9 to 5 Run....

Milo Breakfast Day Run 2015

TMFan Run 2015

Green Warrior Run 2015

Mardi Maeps Trail Run 2015

AXA Run 2015

Run With Us 2015

Hyderabad Run 2015 - Larian international pertama kami

PJ Half Marathon 2015


Standard Chartered KLM 2015 - Cancelled due to haze, sayangnya

PETZL Night Run 2015 - larian malam paling best

EE Run 2015 (Energy Efficiency)

Larian Gegar UM Bukit Cinta 2015

Penang Bridge International Marathon 2015 - Injury started, di km ke 10, sakit lutut tiba2 datang, dan berlarutan sehingga ke 42km, saya habiskan larian dalam keadaan kaki terhinjut2, dalam 8 jam

Mizuno Wave Run 2015 - Ran with injured knees

Malacca International Run 2015 - Let go of the bib due to injury from PBIM.

Begitulah serba sedikit perjalanan larian saya pada tahun 2015. Pengajarannya di sini, sentiasa cukupkan latihan untuk larian jarak jauh seperti full marathon di Penang Bridge (42km). Disebabkan kurangnya latihan, saya telah mengalami kecederaan lutut yang berlarutan sehingga sekarang, dan terpaksa melepaskan beberapa event larian yang menarik pada tahun ini 2016. Saya redha :)

Sekarang fasa penyembuhan....

Till next time.



No comments:

Post a Comment

Thank you :) Feel free to leave your comment here!

Travel Eropah 2020 #Part2

Salam, Setibanya di Berlin, kami terus menuju ke Citystay Hostel Berlin Mitte, hostel yang lokasinya betul2 sangat hampir dengan Menara T...